Arenduse ja Ökonoomika Amet võtab tööle sekretär-asjaajaja
Narva Linna Arenduse ja Ökonoomika Amet otsib oma meeskonda
säravat ja hea suhtlemisoskusega sekretär-asjaajajat
Sekretär-asjaajaja peamisteks tööülesanneteks on:
- dokumentide registreerimine Narva linna dokumendihaldussüsteemis;
- telefonikõnedele vastamine ja vajadusel suunamine vastavatele teenistujatele;
- arhiividokumentide süstematiseerimine, säilitamine ja üleandmine Linnaarhiivile;
- majanduslike küsimuste lahendamine (ühekordsed parandustööd, elektriku kutsumine, võtmete muretsemine, kontori- ja majandustarbeid soetamine jne);
- teenistusse võtmise ja ametikohale nimetamise, teenistussuhete peatamise ja lõpetamise käskkirjade vormistamine; töölepingute sõlmimise, peatumise, muutmise ja lõpetamise vormistamine;
- puhkuste ajakava koostamine ja selle esitamine Ameti direktorile kinnitamiseks, puhkuste ja kasutamata puhkuste üle arvestuse pidamine, puhkuste käskkirjade vormistamine;
- muude personalialaste ja üldkäskkirjade vormistamine;
- e-STATi ja Rahandusministeeriumi jaoks personalialaste aruannete koostamine;
- teenistujate konsulteerimine personaliküsimustes oma pädevuse piires;
- töökeskkonnavoliniku ülesannete täitmine.
Kandideerijalt eeldame:
- vähemalt keskhariduse olemasolu;
- eesti keele oskust vähemalt B2-tasemel, soovitavalt C1-tasemel;
- head inglise ja vene keele oskust;
- oma tööks vajaliku arvuti kasutamise oskust;
- asjaajamise tundmist.
Kandideerimist toetavad:
- eelnev töökogemus riigi- või kohaliku omavalitsuse asutuses;
- eelnev personalitöö kogemus;
- usaldusväärsus ja koostööoskus;
- täpsus, korrektsus, kohusetunne ja pingetaluvus.
Omalt poolt pakume:
- toetavat ja sõbralikku meeskonda;
- enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi;
- kaasaegseid töötingimusi;
- 35 päeva põhipuhkust aastas;
- põhipalka 1359 eurot kuus.
Täiskoormus. Tööle asumise aeg: niipea kui võimalik.
Lisateave: e-posti areng@narva.ee teel või tel 3599140.